Hej, hur kan vi hjälpa dig?

Få svar på de vanligaste frågorna om bland annat faktura, villkor och leverans.

Hur spårar jag min sändning?

När vi skickar dina varor så får du ett e-postmeddelande med en spårningslänk till våra samarbetspartners Postnord och DHL. Om du följer länken så kan du se status på ditt paket och var det befinner sig. När ditt paket har kommit fram till utlämningsstället får du en avisering via sms, mail eller brev. Om ditt paket har kommit fram men du saknar en avisering kan du alltid hämta ut ditt paket genom att ta med dig det ditt försändelse-ID som står i länken.

Vart hittar jag min faktura?

Din faktura skickas till din e-postadress 1-2 dagar efter genomfört köp. Om du inte hittar din faktura kan du logga in på https://bill.collectorpayments.se/ med bankid eller mail för att se din faktura.

Vilken golfboll passar mig bäst?

Vi har en mycket bra och enkel guide som hjälper dig att hitta rätt golfboll. Kolla gärna in den här Välj rätt golfboll
paymentOrder och betalning

Hur handlar jag hos er?

Gå in på en produkt. Tryck på "Lägg i varukorgen" inne på produktsidan och gå sedan till kassan. I kassan skriver du in dina personliga uppgifter och väljer ett leveransalternativ. Tryck sedan på "Till betalning" längst ner i kassan. Välj sedan betalalternativ och slutför din beställning. När din order är slutförd får du en orderbekräftelse skickad till din e-postadress.

Vart hittar jag min faktura?

Din faktura skickas till din e-postadress 1-2 dagar efter genomfört köp. Om du inte hittar din faktura kan du logga in på https://bill.collectorpayments.se/ med bankid eller mail för att se din faktura.

Vilka betalalternativ finns?

Vi erbjuder betalalternativen Swish, Kort och 30 dagars faktura.

Vad kostar frakten?

Frakten kostar 59kr om du handlar varor för under 600kr. Vid köp över 600kr är det alltid fri frakt.

Kan jag ändra min order?

Om vi inte redan har hunnit skicka iväg din order så kan vi alltid ändra den. Kontakta vår kundtjänst för mer hjälp.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Efter slutförd beställning skickas alltid en orderbekräftelse till din e-postadress. Saknar du en orderbekräftelse kan de bero på att du har anget fel mailadress. Kolla även i din skräppost, ibland hamnar mail där.
local_shippingLeverans

När skickar ni mitt paket?

Alla beställningar som görs innan 12:00 en vardag skickas alltid samma dag. Beställningar som görs på eftermiddagar, kvällar eller helger skickas nästkommande vardag.

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstiden är normalt 1-2 vardagar. Gör du en beställning en vardag innan kl 12:00 så har du oftast ditt paket redan dagen efter.

Hur spårar jag min sändning?

När vi skickar dina varor så får du ett e-postmeddelande med en spårningslänk till våra samarbetspartners Postnord och DHL. Om du följer länken så kan du se status på ditt paket och var det befinner sig. När ditt paket har kommit fram till utlämningsstället får du en avisering via sms, mail eller brev. Om ditt paket har kommit fram men du saknar en avisering kan du alltid hämta ut ditt paket genom att ta med dig det ditt försändelse-ID som står i länken.

Jag har inte fått mitt paket.

Börja med att kolla i din e-post, har du fått ett mail från Postnord eller DHL där du kan spåra ditt paket? Om du har fått ett mail så kan du spåra ditt paket och se vart det befinner sig. Om paketet har kommit fram till utlämningsstället men du saknar en avisering så kan du ta med dig ditt försändelse-ID som står i länken och hämta ut ditt paket. Om det inte hjälper så kan du kontakta vår kundtjänst.

Mitt paket har skickats tillbaka till er.

Om paketet inte hämtas ut inom 14 dagar från det att de når utlämningsstället så kommer paketet skickas tillbaka till oss. En eventuell debiteringen kan ske för att täcka fraktkostnaden tur och retur samt hanteringen av försändelsen. Kontakta kundtjänst för mer information.
sentiment_satisfied_altSupport och trygghet

Vad innebär 90 dagars öppet köp?

Vi erbjuder dig öppet köp på 90 dagar och du behöver inte betala något för att skicka tillbaka din vara till oss. Vi står för fraktkostnaden. Varan måste skickas tillbaka i väsenligt oförändrat skick annars gäller inte ångerrätten. Kontakta vår kundtjänst för mer information.

Gäller öppet köp om förpackningen är öppnad?

Öppet köp gäller även om en förpackning är öppen. Om du hittar något fel på produkten du har köpt av oss får du gärna kontakta vår kundtjänst.

Hur gör jag om jag vill returnera en vara?

Om du vill returnera en vara så måste vi skicka en retursedel till dig. Kontakta vår kundtjänst för mer information.

Hur reklamerar jag en vara?

En felaktig eller skadad vara ska reklameras inom 14 dagar. Varan måste skickas tillbaka i väsenligt oförändrat skick. Kontakta vår kundtjänst för mer information.
help_outlineÖvriga frågor

Vilken golfboll passar mig bäst?

Vi har en mycket bra och enkel guide som hjälper dig att hitta rätt golfboll. Kolla gärna in den här Välj rätt golfboll

Vilken klass ska jag välja?

Kolla in våran klass sida som enkelt beskriver hur våra olika klasser är uppbyggda: Till Våra klasser

Måste jag ha ett konto för att handla?

Nej, du måste inte ha ett konto hos oss för att handla. De går att handla direkt i kassan utan ett konto. Den enda fördelen med konto är att du kan se din historik på tidigare köp.

Varför kan jag inte logga in på mitt konto?

Alla konton skapade innan år 2020 fungerar inte. Då rekommenderar vi att du skapar ett nytt konto eller handlar som gäst i kassan. Om du skapade ditt konto 2020 eller senare men inte logga in kan det bero på att du anger fel inloggningsuppgifter.

Köper ni in golfbollar av privatpersoner?

Självklart så köper vi även in golfbollar av privatpersoner som plockar bollar. Kontakta gärna oss om du är intresserad av att sälja bollar, så diskuterar vi mer.

Har ni en fysisk butik?

Om du vill handla direkt av oss så kan du komma förbi vår lagerlokal i vårgårda. Våra öppettider är 07-16:00.

Hittade du inte det du letade efter?

Kontakta vår kundtjänst

phone Ring oss

0722 525 590

Vardagar: 07:00 - 16:00